Vlastní měření

Díky funkci Vlastní měření můžete snadno měřit počet zobrazení, kliknutí a konverzí. Můžete zjistit kolik Vás stojí jeden proklik, kolik konverzí proběhlo, jakou hodnotu mají konverze a mnoho dalšího.

Nastavení kampaní

V levém sloupci s nabídkou zvolte sekci Vlastní měření. Nové měření vytvoříte v sekci Kampaně.

  • Zvolte zelené tlačítko Nové měření v pravé horní části sekce.
  • Zvolte typ měření (zobrazení, proklik, konverze).
  • Zvolte název kampaně a případně přiřaďte měření k již existující hlavní kampani.
  • Definujte rozpočet na dané měření.
  • Vložte URL adresy, kam má měření odkazovat. Pokud se jedná o PR článek, tak oceníte možnost odkazovat do více částí webu podle kontextu.
  • Nastavte data, kdy bude měření aktivní.
Nastavení nového vlastního měření
Nastavení nového vlastního měření.

Implementace vlastního měření

  • V seznamu měření zvolte tlačítko Implementace.
  • Zobrazí se vám instrukce k vložení kódu nebo odkazu na místo, kde chcete měřit zobrazení, kliknutí nebo konverze.
Implemetace vlastního měření
Implemetace vlastního měření.