Vlastní měření
Díky funkci Vlastní měření můžete snadno měřit počet zobrazení, kliknutí a konverzí. Můžete zjistit kolik Vás stojí jeden proklik, kolik konverzí proběhlo, jakou hodnotu mají konverze a mnoho dalšího.
Nastavení kampaní
V levém sloupci s nabídkou zvolte sekci Vlastní měření. Nové měření vytvoříte v sekci Kampaně.
- Zvolte zelené tlačítko Nové měření v pravé horní části sekce.
- Zvolte typ měření (zobrazení, proklik, konverze).
- Zvolte název kampaně a případně přiřaďte měření k již existující hlavní kampani.
- Definujte rozpočet na dané měření.
- Vložte URL adresy, kam má měření odkazovat. Pokud se jedná o PR článek, tak oceníte možnost odkazovat do více částí webu podle kontextu.
- Nastavte data, kdy bude měření aktivní.

Implementace vlastního měření
- V seznamu měření zvolte tlačítko Implementace.
- Zobrazí se vám instrukce k vložení kódu nebo odkazu na místo, kde chcete měřit zobrazení, kliknutí nebo konverze.
